مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-16دانش

برترین های کنکور| می خواهم در کشورم درس بخوانم و خدمت کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، امیرمحمد شربتی نوجوان 18 ساله اهل تالش است که در کنکور سراسری امسال موفق شده رتبه 5 را به دست بیاورد.

شربتی، مطالعه مستمر و پیوسته و همچنین حمایت خانواده و معلمین را عامل موفقیت خودش می داند و معتقد است که ما باید با تلاش و اراده خودمان درس بخوانیم و از شکست نترسیم.

  او با تشویق دیگر دانش آموزان برای تمرکز در یادگیری دروس گفت: دوست دارم در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل بدهم و در کشور خودم ایران درس بخوانم و خدمت کنم.

وی گفته که خانواده ام در همه زمینه ها مرا حمایت کرده اند، افزود: برای آینده ام تصمیم قطعی نگرفته ام ولی دوست دارم در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل دهم.

  امیرمحمد شربتی با توصیه به دیگر هم سن و سالان خود برای کسب علم و دانش بیان کرد: به همه دانش آموزان توصیه می کنم که به خودشان تکیه کنند و با پشتکار و ممارست پیوسته به موفقیت برسند و اگر شکست خوردند ناامید نشوند و به مسیر خود ادامه دهند.

پدر امیرمحمد نیز می گوید دانش آموز باید خودش عزم موفقیت داشته باشد و والدین نباید دانش آموزان را تحت فشار قرار دهند و سعی کنند فضای آرامی برای مطالعه آنها آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور| می خواهم در کشورم درس بخوانم و خدمت کنم

برترین های کنکور| می خواهم در کشورم درس بخوانم و خدمت کنم